chiiips

Sitter här nu, kom hem för en timme sen. Var en luugn å skön kväll med lilltjejerna ikväll :) Och den familjen är nog den generösaste å bland de snällaste jag träffat, helt otroligt! :) Så himla himla tacksam mot dem är jag, uppskattas såå mycket. Vill verkligen visa att jag är det också, jag har svårt för oartiga otacksamma folk! Nej, det gillar jag inte.. är även en stor sak jag tänker uppfostra min son att vara, tacksam och artig, det känns väldigt viktigt.. :)

Sitter här med lite chips å cola nu. Yes, blev lite frosseri såhär på kvällskvisten.. men nu ska jag ta och krypa ner till kojs istället, så jag orkar upp i hyfsad tid imorron.

Bilderna från igår, jag ser superseriös ut på korten. Jag som brukar vara grimasernas mästare.. ;P












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0