bio

Goddagens!
Skitväder idag igen, usch vad trött och opepp man blir.. jag frågade iaf mamma om hon ville haka med på bio ikväll i gävle, vi ska gå på den nya terror på elmstreet-filmen :) Verkar ju ruskigt bra, hoppas den är läskig också då så man blir lite rädd. ;p
Var ett bra tag sen jag var på bio nu, senast var väl i början av januari.. å man kan göra det med gott samvete när det är skitväder. :)

Igår blev det bara lugnt hos Sarah med henne å Camilla, eller ja, de drack ju :p Men det var treevlans iaf det. Somnade väl innan 00.30 typ, å sov till 11.30 idag.. huur skönt som helst, gjorde väl det för att jag gått upp tidigt varenda dag hela veckan.
Ska bara ta det luugnt hemma hela dagen annars tror jag.. lägger mig å läser ut boken jag håller på med. :)

PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0