2 månader

Idag är det två månader kvar till beräknad förlossning <3 Antar att de flesta vill att de här två månaderna ska gå långsamt, så man får en så lång sommar som möjligt, men för mig får tiden gärna flyga fram :))
Fixat med lite praktiska saker idag bara, måste ha arbetsgivarintyg från de kommuner jag jobbat så jag kan se hur mycket föräldrapenning jag får osv. Om en stund kommer sis iaf, vi tänkte ta och äta på viking och sen gå hem till Sarah och umgås. Var ju inte så varmt ute som jag trodde idag, blåser kallt när inte solen är framme. :S

Fyller ju 23 år om 8 dagar också, känns inget speciellt alls om jag ska vara ärlig. :p Bryr mig inte alls om min födelsedag, har så mycket annat att se fram emot och fokusera på. Men lite tårta lär det väl bli iaf sååklart ;p

Förra midsommar









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0