(Y)

Yeah, Spanien vann. För övrigt var det en himla tråkig match, mer spänning tack!
Annars sitter jag bara här och är riktigt uttråkad just nu. Camilla är inte hemma heller så jag kan umgås med henne, hon är på Kharma hon.
Därför går å går tankarna istället, på andra saker.. mycket saker jag inte vet, men som jag skulle vilja veta, saker som inte är på ett visst men som jag kanske skulle vilja att dom var? Det är iallafall skönt att få rensa tankarna! Sen önskar man ju att svaren kom också...
Ska nog ta och lägga mig nu, få se vad morrondagen bjuder på! Visar sig om jag drömmer nåt roligt inatt igen. :p

Denna låt är mycket bättre än originalet :))
GOOODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0