vääärme

God eftermiddag!
Varmt varmt idag, å ännu lite mer sol har jag fått på mig. Hade svårt att sova inatt till en början, var såå fruktansvärt varmt i det här rummet! Som tur var hade Camilla en fläkt på sitt rum, å det blev mycket bättre när jag lät den blåsa på mig.. en eloge till den som uppfann fläkten!
Sen imorse när jag vaknade tidigt för att sjukanmäla mig så hade jag också svårt att somna om sen.. kände mig inte riktigt hemma kanske :P haha, är ju ett bra tag sen jag sov här. Somnade till slut, vaknade igen vid 10 av jooordens jävla sendrag i vaden. SATAN vad ont det gör när jag får det! Men som tidigare nämnt, vanligare att få det när man är gravid. Råkade iallafall väcka stackars Camilla med mitt skrikande pga smärtan. Först hade hon drömt om någon som skrek, sen vaknade hon av att det var jag. :p hahaha. SORRY ;)

Om någon timme ska jag bege mig till stan och gå ut och äta med Sarah. Hon ville bjuda mig idag för att jag fyllt år. Tack gumman! :) <3 Camilla ska käka hemma, men hon kommer sen också så ska jag skjutsa dem in till gävle sen.
Åker väl bara hem sen, såg att the grudge skulle bli på tv, så kikar nog på den.
Får se om det blir en tripp in till marknaden i ockelbo imorron, vore kul att kika lite, men ska ju bli 30 grader varmt eller nåt så är nog inte så himla skönt att gå där med magen i värmen och trängseln heller?
Får se hur jag gör, får väl gå och sätta mig i skuggan i värsta fall..

Magen idag :)) Vecka 33 (32+5). Går in i vecka 34 på söndag <3 Linnet är lite vått som ni ser, så går det när man står vid diskbänken/handfatet numera ;p





Så avslutar vi med en bild på lillstumpan :)


Kommentarer
Postat av: LillSanna

hej stumpan! vilken fin mage du fått :)! blev det nå marknad? var dit idag jag och det var grymt varmt! men det var kul ändå, hittade lite grejjer iaf =P... ha det bra stumpan! Kramelikram

2010-07-03 @ 19:35:00
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0