trööött

Hej!
Ingen uppdatering under dagen som varit, men bättre sent än aldrig. Blev en sväng till marknaden idag iallafall, åkte in med mamma, pappa å Camilla. Jag å Camilla gick mest runt själva där i värmen, fyfaan vad varmt å jobbigt det blev emellanåt. Var väl som det brukar vara där, jag köpte iaf en sån där "body" till bebis, så fick man välja tryck själv vad det skulle stå på den. Blev en "världens finaste kille". :)) Riktigt söt!
Hemma sen så blev det monroes för mig och Camilla, gooott gott. Sen drog vi direkt hem till bror Peter å kikade fotbollen. Har kommit fram till att spanien bööör vinna skiten ;p Blev lite rysare där i straffkaoset också, späännande.

Mjaa, nu kikar dom på någon film som jag inte känner jag har någon ork att se på .. för trött för det. Så Camilla ser nog klart den, men jag tänkte kila hem och sova nu istället.
Får se vad morrondagen har att erbjuda.. trist söndag? bläsch.. visar sig.

Godnatt dåå!

Kommentarer
Postat av: LillSanna

hihi vad gulligt =)! Klart han ska ha en sån body! Jag jobbar dagtid, så mellan 07:30-16:10 ungefär... Ja vi måste ses nån dag! Var ett tag sen... Kramelikram på dig!

2010-07-04 @ 01:09:54
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0