trevlans

God morron!
Vaknade för en timme sen av sendrag i vaden igen.. ogilla!
Ska ta en snabbdusch och göra mig klar nu iallafall, tänkte åka in till köpis med Sanna (lillsanna ;) ) på eftermiddagen. Har inte träffat henne på några månader heller, nu är det dags! :)) Annars idag vet jag inte vad som händer och sker, antar att det blir en lugn kväll med film eller liknande.

Hade en trevlig kväll igår hos Sarah på hennes poolparty :) Jag, Viktor, Camilla, Linn & Noa tog bilen dit, och vi var även först. Sen ramla det in fler och fler, till slut blev det en hel drös med roliga och trevliga folk. :) Fick träffa Stina också, och det ville jag ju hinna göra innan hon flyttar iväg. Vid 12tiden tröttnade tjejerna ut så då åkte vi hem. Jag var inte ensam nykter heller, så det var ju niice. :)

Glömde ju tyvärr kameran hemma, så några bilder från mig blir det inte.. Dock knäppte vi ju en del med Sarahs kamera. :)

Nu äre fix, ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0