Soooft

Hejssan!
Ett sent blogginlägg idag, knappt suttit vid datorn nånting alls.
Haft en trevlig dag iallfall :) Hämtade först upp Viktor och vi åkte till barnmorskan. Alla prover såg bra ut som vanligt, jag hade gått upp 2 kg sen sist jag var där, så väger numera 60 kg. Hjärtljuden var runt 135/minuten den här gången :) Lika mysigt som alltid att höra dem! Jag var även lite nyfiken på hur han låg, så hon tog in en "ultraljudsapparat", dock var det en ganska dålig sådan så man såg inte så jättebra. Sen är det ju svårt att se när han är en bra bit större också än i mars när vi var på ultraljud i gävle. ;P Men huvudet såg jag iallafall tydligt i närbild, huur mysigt som helst att se det igen. :) Sen såg hon att han låg med huvudet nedåt dessutom, men han har ännu inte fixerat sig.. men det står nog inte på det heller. :)
Hade en annan barnmorska idag, hur trevlig som helst var hon. Fick även höra att jag hade en fin mage och såg ut som en nyponros. Haha, bra att man ser frisk å kry ut. Är ju det jag är också. :)

Sen blev det en sväng till ICA för mig å Viktor innan vi drog hem.. blev en sväng till Bror Peter som fyller 25 år idag! Grattis grattis. :D Fikade lite där, träffade farmor också. Sen skjutsade jag & Camilla Viktor till bussen, och vi satte oss på viking och käkade en varsin kycklingsallad. Därefter hämtade vi upp Linn, och for till Hedåsen. De badade, men jag satt mest bara och stekte i solen som fortfarande var kvar.. men kände ju på vattnet såklart, riktigt skönt :) Kvällarna är riktigt sköna å fina tycker jag, dagarna kan vara jobbiga istället i värmen. Spec om man åker bil, fyfan :p
Vi har lånat hem Peters nintendo wii iaf, som han aldrig spelar mera typ.. så det har vi kört lite ikväll, jag & Camcieee.
Nu är jag rätt seg så ska ta och krypa ner och läsa lite strax. Får se vad som sker imorron, om jag orkar leta på några blommor till att fota åtminstone..

Kom en andmamma med sina jääättesöta ungar, som jag fick kort på på stranden :) Sen även på Camilla å Linn :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0