shoppaat

Hej å hallå!
Dålig uppdatering från mig, blev inte riktigt tid till det igår.. Åkte in till IKEA å köpis med mamma, Camilla å Viktor. Handlade lite fler saker till lille prins, det jag fick med hem var ett skötbord, en pyjamas, en liten kudde till han & lite fler småsaker som blöjor och dyl. Har det mesta inhandlat nu, känns sköönt. :)

Idag skiner solen, rätt skönt det med för en gångs skull, bara inte värmen som varit kommer tillbaka är jag glad!
Mamma var sugen att åka in på Sommarkväll i gävle, kanske drar dit en sväng och kikar på allt folk och något uppträdande. Får se om det blir en fika med Sofia nu på eftermiddagen, det hoppas jag på! :)

Magen igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0