Onsdag

Halloj!
Ska strax ner i tvättstugan igen, håller på att tvätta alla babykläder/lakan/täcken osv, så det är klart å man kan bädda å göra fint, lagom till prinsen kommer. :) En månad kvar idag till beräknad förlossning! Varför är jag inte nervös?! Lite pirrig är jag såklart, men inte ett dugg nervös över smärtan. Men när första värken kommer, ja då blir jag nog lite nervös ;p Det blir som det blir känner jag, å jag får ju världens finaste i gengäld. :)

Ikväll på femman kl 21 så är det "Livet på BB" förresten, ett rätt bra program jag kikade på förra veckan. Känns aktuellt, speciellt nu när det snart är dags.
Får se vad annars som sker idag, blir nog ganska lugnt. Imorron ska jag iväg & vara barnvakt åt tjejerna igen. :)

Have a nice day my friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0