natti

Heeejj!
Ska strax krypa ner och läsa innan jag somnar. Haft en trevlig kväll iallafall, blev först pizza på american, sen chill på Sarahs balkong med folket innan de skulle vidare. Men jag blev så sjukt trött och seg efter pizzan vi käkade så kände mig bra tråkig ikväll. :p Trevligt var det ändå!
Väl hemma sen satt jag på balkongen ett bra tag.. så himla skönt på sommarkvällarna! Tur de ska bygga ut balkongerna här nu om några veckor också, lite mer utrymme skadar aldrig.
Så kikade jag på Hajen som gick på tv.. men har sett den förut, så orkade inte se mer när den blev lite seg.

Imorron då, får se vad som händer. Vm-finalen på kvällen iallfall, klart spanien tar det! Blir väl sola på dagen förstår jag. :)

Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0