Hudvård

Hejssssan!
Lite sämre väder idag, å inte gör det mig något.. tyckte det var sjukt jobbigt i förrgår när det var skitvarmt, samt gick jag och hade ont i vaden efter sendraget också. Somnade som en stock då, för värmen tar verkligen energi ifrån mig. Så lite halvkasst väder emellanåt, är ett stort plus för min del. :D
Om någon timme ska jag möta upp Emelie och Maria, vi ska hem till Emelies vfu-handläggare och få prova på lite hudvårdsprodukter. Ska bli intressant, men speciellt roligt att träffa tjejerna igen som jag inte träffat på över en månad nu, sen vi slutade skolan.
Sen ikväll ska jag och Camilla hem till Sarah, vi tänkte se på allsången och sen även fotbollen. Har blivit lite inne i fotbollen nu sen den spännande matchen i lördags. Men ser nog mer fram emot morrondagens match isf, bättre lag som spelar då ;P
Ska lägga mig och läsa nåt kapitel ur Carolina Gynnings självbiografi EGO GIRL nu, en helt otrolig kanonbok enligt mig! Sen ska jag bege mig iväg, ni får ha en fin dag :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0