good

Helloj!
Väntar på att Camilla ska bli klar nu, segast som vanligt. ;p sen ska vi en sväng till färnebo. Får se vad som sker ikväll? Blir väl film eller nåt bara.
Gick bra med tjejerna igår, kul att träffa dem igen. :) Så hade de fått två varsina hamstrar, hur söta som helst. Värsta nostalgin att hålla i en sån igen, hade ju också det när jag var liten. :p
Klev upp tidigt imorse för att bege mig till tandläkaren.. gick bra idag, ska väl tillbaks dit i höst och röntga tänderna bara. Vill ju som sagt inte göra det när jag är gravid.

Hörde denna låt på radion som hastigast med Bill Lovelady, en låt jag lyssnade mycket på för ungefär 6 år sedan.. så himla skönt när man hittar låtar som man tyckt om förr men lessnat på, så blir man att gilla dem igen. :D
Sen klippet under är det sööötaste youtubeklipp jag sett, ett klipp man kan kika på hur många ggr som helst utan att tröttna. :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0