flytt

Hej där i natten!
Dålig update på mig idag, tiden har inte räckt till alls. Har hållt på å flyttat HELA dagen. Nu sitter jag här i rummet hemma, har fått hyfsad ordning på det iallafall. :) Ska sova nu tänkte jag, rätt trött efter denna dag.. Skulle jobbat 7-13 imorron, men jag känner att jag orkar inte det, så tänker sjukskriva mig. Får alltid dåligt samvete om jag sjukskriver mig när jag kan jobba egentligen, men nu känner jag att jag inte behöver ha det när jag är gravid i åttonde månaden, och inte har sån stor lust att jobba i värmen med magen. Spec efter all flytt å städ osv osv .. nu behöver jag ta det lite lugnt och bara vara. Stressa och hålla på är ingen höjdare att göra som gravid.

Känns helt okej att vara "hemma" igen iallafall, skönt att Camilla också bor här, så blir allt mycket roligare. :D Har fått in spjälsängen här i rummet också, som en viss kisse vid namn Betty tyckte om att hålla till i dessutom. ;P Men det får hon inte, den är bara till för en liten prins som ska sova där sen. Hon är kanske lite avis på att hennes "mamma" ska få en egen liten en. Haha ;D Svårt att bli arg på henne med, det är hon för söt för.

Fredag imorron.. blir väl bara chill å solning på dagen, på kvällen ska jag ut & äta med Sarah å Camilla. Mys! Sen ska de gå ut, så jag antar att jag blir att skjutsa dem till gävle om de ska dit :))

Godnatt på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0