:)

Uuh, helt proppmätt i magen av godis jag slängt i mig! Bläsch! Blev en film nyss, såg på den gamla hederliga "Tillsammans". Funkar alltid med gamla bra filmer.

Var på mcdonalds tidigare ikväll och köpte mat till mig och Camilla. När jag satt där och väntade, och var på väg att resa mig upp så fick jag en jättefin kommentar av en för mig helt okänd kvinna: "Akta så du inte ramlar och slår din stora, fina mage. Det är jättehalt på det här golvet."
Den kommentaren gjorde mig glad, roligt att höra en sådan kommentar helt spontant sådär, av någon man aldrig träffat förut. :)

Nu ska jag ta det chill, så blir det sova om en stund. Blir trött av det här vädret..

Puss natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0