dryygt!

Usch, idag har varit en jobbig dag i värmen.. höll mig inomhus hela dagen typ, lade mig och halvsov med fläkten blåsande på mig på eftermiddagen! Pallar inte med skitvärmen, det är ju äckligt!!! Därför blev jag glad ikväll när det började regna! :)
Dock kom det ju lite olägligt istället pga att jag, sis och Linn skulle iväg och bada, men det började blåsa som bara den när vi kom till Hedåsen, så vi åkte till ICA istället, å när vi skulle ut därifrån började det regna. Tänkte ju faktiskt tagit mig mitt första dopp ikväll annars, men det blir fler ggr.
Blev allsången hos Linn istället, men det var bra segt det med.
Hemma nu, ska ner & spela lite nintendo wii med Camilla.

Imorron väntar väl en till skitdag i värmen! Var snack om bio på kvällen iallafall, eclipse med Sarah å Tove. :) Låter som en bra idé tycker jag!

Puss å hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0