Vila i frid. :(

Usch, fick en chock när Camilla ringde mig å berättar att hon ser att folk har skrivit "Vila i frid" till en kille vi är vän med på facebook, som jag även träffat en gång. Så oerhört hemskt, inte ens 20 år gammal.. varför ska dom snälla å bra personerna försvinna för?!?! :/

Jag minns i september förra året efter jag varit ute på krogen.. alla bussarna hade gått hem, jag tyckte det var för dyrt att ringa efter taxi. Mina kompisar hade gått hem redan innan krogen stängde.. Full å knäpp satt jag å käkade min mcdonaldsmat. Några turkar kom fram å snackade med mig, jag kände direkt att jag inte ville prata med dom. Istället stod det tre 19åriga killar å tittade på mig.. de såg så små å gulliga ut, å verkade hyfsat nykter. Jag var full å gick fram å snackade med dom, berättade att jag bodde i sandviken å hade missat bussen hem. Bad om att få sova hos dem. De skrattade lite och sa att det var okej.
Dagen efter kom jag på att det är INTE smart att följa med tre okända killar å sova, de skulle kunnat utnyttja mig som var en full tjej. Visst att jag var äldre, men jag är ju inte direkt stor å stark för det. :P
Hur som helst, så gick det bra.. de var hur snälla som helst, gjorde inte en antydan till att ta på mig eller liknande. Vi gick hem till Joel, ( som nu gått bort :(( ) och satt där och pratade och drack lite. Jag minns att jag retade honom för att han hade en mindre lägenhet än mig, som dessutom kostade mer i hyra. :D Skrattade å hade kul.. dom var hur  trevliga å snälla som helst! Spec Joel som bodde där, som jag fick mest kontakt med.. Vi satt å snackade en timme ungefär, jag sa bland annat åt Joel att adda min syster på facebook eftersom dom är lika gamla. Sen så bestämde vi oss för att sova. Vi alla fyra somnade i samma säng. Lite trångt, men det gick bra. Jag kände mig trots allt trygg med dessa killar, trots att jag aldrig träffat de förut.. Jag är en rätt bra människokännare, känner om personer är bra människor eller inte.
Mot morronsnåret så gick en av grabbarna hem rätt tidigt. Den andra killen sov fortfarande.. Jag å Joel satt vakna å pratade en stund. Jag frågade vart i gävle vi var, han skämtade om att vi inte ens var i gävle. :P Det var det vi mest gjorde, skämtade å skrattade.. så himla go å snäll kille, varför ska dom snälla människorna försvinna?! :( Innan jag gick till bussen så sa vi att vi kanske skulle ses veckan efter på krogen.. det gjorde vi aldrig. Det var den första å sista gången jag träffade honom.. Inget jag anade då när jag stängde dörren om mig. Något sms blev skickat någon gång när jag var ute i gävle, men inte mer.

http://arbetarbladet.se/nyheter/gavle/1.1702940

Där står om vad som hände igår kväll.. :( Jag lider med hans familj å vänner, å tänker på honom.

VILA I FRID JOEL LINDHOLM! :'(

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vila i frid Joel :(

2010-01-08 @ 15:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0