Valbo

Helluu!

Sitter hemma med Sarah å Camilla, vi har sett på jordens värdelösaste skräckfilm.. det sämsta jag sett! :O Blää!
Blev valbo tidigare med Camilla å Linn, jag hittade ett par mjukisbyxor å två tunikor iaf. :) Så blev det mat på donken också.
Annars blev det upp tidigt idag för att tvätta. :)

Imorron ska jag ta bussen till gävle å luncha med Cissi, treevligt.
Sen tänkte jag faktiskt haka på Camilla å Sarah till heartan, ge det en chans fast jag är nykter. Assegt på lobby sist när jag var nykter, men hade nog å göra med folkmassan också. Värt en chans imorron iaf. ;D Får se om någon mer hakar på.. De ska nog förfesta hos Tobbesam så skjutsar han in oss också.

Blev inte mkt mer skriva idag, får bli mer imorron. ;)
Varit vaken sen 9tiden, så är trööött. Blir sova om en stund.

Natti!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får det trevligt!! :)

2010-01-29 @ 00:15:20
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0