Tröööött

Idaaaag är det söndag, å en trött Ullis!
Hade iaf en trevlig kväll ändå igår, fast jag var bland massa fyllon ;) Sarah å Camilla kom hem till mig först, pappa skjutsade oss hem till Camillas kompis Linn. Jättetrevlig tjej! :) Sarah var nykter med mig iaf, sen for hon in till gävle en sväng, vi andra träffade på Stina å co och drog till en förfest. Sofia kom dit en sväng nykter å, så heelt ensam var jag inte. :) Var faktiskt trevligt igår ändå, men berodde nog på att det var bra å trevliga folk där. Resten drog på lobby sen, och jag promenerade hem i vinternatten.
Blev sova efter nån timme, men vid halv 4 tiden blev jag väckt av Camilla som har nyckel till mig å ville sova här, så det var bara att låta henne göra det då. Tappat bort mobilen hade hon gjort också, så hon kunde inte ringa heller. :p

Blev ju inte sådär jättemånga timmars sömn ändå pga att jag väcktes å vi låg å babbla osv, så idag är jag trött! Blir nog sova i tid ikväll! Annars idag har jag varit hos mamma å pappa hela dagen. Åt lunch å middag där, kikade film med Camilla.. en skiiiittråkig film som jag inte rekommenderar någon att se! Mammut heter den.. höll på att somna flera ggr!

Blir väl tvn eller nåt nu snart. Får se om jag lyckas hålla mig vaken!

GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0