tisdag

Uhh börjar känna mig lite småsjuk. :S Lite smått förkyld å fryssen.. hoppas det är något tillfälligt bara som går över! Fick nyss ett sms av Nova å Haileys pappa, jag ska vara barnvakt åt Hailey på fredag kväll när Nova ska iväg med föräldrarna på någonting. Skoj skoj :)
Idag blir också en bra dag, jag ska åka in till gävle å umgås med Cissi! Spela supermario å snacka massa babbel blir det väl förstår jag. ;) Nice.
Sen imorron åker jag nog hem till Erika å umgås, niiice! Har ju inte träffat henne sedan.. augusti? :S Är ju en evighet sen! Ska bli riktigt trevligt, henne har jag saknat! Skönt å veta att man har kvar vänner trots att man inte umgås å träffas spec ofta, annars är det ju såå lätt att glida isär när man inte gör det.

Måste börja med plugget någon dag med, men har ju över en vecka på mig, så det är luugnt. ;)

Nuu ska jag käka klart mackan å göra mig iordning, sen blir det en promenix ner till bussen!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0