tacos å sova!

Oh yeaaah, kom precis hem från Sofia, varit där å kikat American Pie 2, lite tv å snackat. Mycket trevligt! Riktigt skön promenad både dit å hem med, bara 4- ute nu, låt det fortsätta vara så!
Annars idag blev det bara skola till ca 13, skönt en fredag. Sen kom Sarah förbi en sväng.. så skjutsade min kära pappa mig till ica maxi. Bärhjälp fick jag, inte illa! Han är snäll han! :)

Nuu är jag hungrig, ska nog käka ett tacosbröd å sen sooova. Somnade en timme ikväll mellan 19-20 med, hur skönt som helst. Dock är jag alltid på sämre humör när jag vaknar, då jag somnat mitt på dagen eller tidigt på kvällen. Har inget problem med dåligt morronhumör, men just det å vakna efter en powernap.

Får se vad morrondagen har att erbjuda! :)

Sov sött! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffat kille ullis ? ;)

2010-01-16 @ 15:50:12
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0