Stressad

Ingen uppdatering hann jag med igår heller, hade mycket annat å göra. Nu är jag stressad iaf, Mattias hämtar mig strax, första skoldagen idag! OH YEAH! Men trött är jag, jag vill sova. :( :(
Igår kom Sanna å Kim hit en sväng på förmiddagen, satt mest bara å snackade, var ju ett tag sen man träffade dom. Så det var trevligt :)
På eftermiddagen blev det en promenad hem till mamma, var där en sväng, sen åkte jag och Camilla å köpte donkenmat å drog till mig. Kikade nåt avsnitt på Mysteriet på Greveholm, men sen orkade vi inge mer. :p haha. Blev för rastlöst..

Idag blir det nog skola bra sent.. ett temaarbete vi ska göra ska vi göra klart nu från onsdag-fredag. På måndag å tisdag blir redovisningarna..

Men nuu ska jag kladda på mig lite mascara, sen gå ut å invänta skjutsen!
Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0