Sova?

God kväll mina läsare!
Statistiken hade ökat med typ 20 läsare idag, kul kul! Ni får mer än gärna forsätta läsa tycker jag! :)

Åkte med pappa idag å handlade på eftermiddagen, vid 18 blev jag hämtad av Peter (Nova å Haileys pappa) för att vara barnvakt åt lilltjejen Hailey. Blev där till lite efter 10 ikväll.. Nova, Peter å Anna (deras mamma) var på Cirkus. Jag trodde Hailey skulle bli ledsen när alla tre gick, men hon brydde sig ingenting. Känns skönt att hon är trygg med mig, lille skruttfia! :) Pratar mycket gör hon, såå söt!
Vi kikade iaf på fyra avsnitt av 2009s julkalender, det var hon heeelt inne i. Sen blev det lite kvällsfika för henne, å sen läsning å försöka få henne att sova. Gick väl sådär, till slut somnade hon iaf. :)
Fick sen skjuts hem av Anna, tack tack såå mycket! Skönt å slippa stå i denna kyla å vänta på en buss...

Händer i helgen då?
Den blir luuugn för min del.. lite tvätt imorron å plugg på söndag. Tillbaka till verkligheten.. Känns väl sådär, skönt å komma in i vardagen igen också känner jag.

Nu tackar jag för mig, godnatt å sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0