Soova!

Igår innan jag skulle sova så lyste månen så vackert utanför, så det var helt underbart att somna i månskenet, så jag kunde ligga å kika på den. Jag somnade direkt å sov helt underbart hela natten! Inatt lyser den inte in på mig.. :/ Den är utanför, men ser den inte från fönstret. Attans. Men det får gå ändå, för nu är jag trött. Lite läsning i veckorevyn innan maybe!
Får se vad morrondagen har att bjuda på. Blir hem å hälsa på hos Sanna å Kim iaf, får se om Sarah hakar på också :) Har ju inte sett deras trea än, fast de bott där ett tag. Nu ska de snart flytta till hofors till en trea där istället, pga billigare hyra, så jag får passa på att kika in den innan dom flyttar iväg.

Blev en filé black and white med Camilla på napoleon ikväll. Eller jag åt det iaf. Lika underbart gott som alltid! Så tog vi en promenad hem till mig, å hyrde tre filmer. Kikade på en av dem, en nyare version av Bring it on. Helt okej! De två övriga får jag se imorron eller nåt. Sommaren med Göran var den enda, å den andra nån skräckis.. såklart, me like! ;D
Nu har Camilla köpt sig en ny mobiltelefon med, en samsung.. touchscreen. Hur snygg som helst bara för den var vit, hon fick välja mellan svart å vit, vitt ser ju mycket stilrenare ut, iaf på mobiler :) Jag hittade ett minneskort också, så håll ut! Snart kanske det dyker upp någon bild på magen. Ullis börjar ju bli tjock! ;)
Fick höra en rätt rolig kommentar av min barndomskompis Johanna som sa "satan vad skönt att få se dig tjock nån gång också då ;)". Jaa jag har väl aldrig varit känd för å varit överviktig precis. Men nu jävlar. ;)

För övrigt är jag INTE avis på bror Peter som måste landat i Thailand ikväll å blir där i två veckor. INTE ALLS, INTE ALLS! ;D Jag vill ju också! :/

Aja.. sova var det!

Godnatt sweeta läsare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0