snart helg igen!

Haft en helt okej torsdag. Blev film med Camilla å Noa ikväll, det är en gammal kompis till Camilla som vi inte träffat på flera år för hon flyttade till sthlm. Så det var skoj å träffa henne igen. :)

Fredag imorn! Umgås med Sofia står på mitt schema! :)
Resten av helgen får vi se, Sarah kommer hit på lördag iaf. Får se om det blir nå fler eller ej! :)
Soova snart då.. kanske kika efter lite kurslitteratur innan att beställa. :S

På måndag ska jag till barnmorskan för mitt första inskrivningssamtal! :) Jaa, som ni flesta vet å som många säkerligen fattat om de läst min blogg noggrant (eller hört det via ryktesvägen) så är jag gravid, å ska ha en bebis i augusti :) Underbart! Längtar så! <3
Men det är ju ett nöje att gå och vänta också. Inne i graviditetsvecka 12 nu snart, så tiden rinner iväg. Svårt att veta exakt, beror ju helt på hur regelbunden mensen är, och min har ju varit lite till å från. Men det får jag reda på mer exakt när ultraljudet blir i mars. Just nu utgår vi från att jag går in i vecka 12 på lördag. :)
Så det blir väl lite blodprover å sprutor på måndag då förstår jag.. tur att jag inte har några problem med sprutor. ;P
En liten kula har det börjat komma också. ;D Men jag har inte gått upp i vikt, istället har jag gått ner tre kg faktiskt. Men det är vanligt man gör det i början, just för att jag har svårt å få i mig mat numera. Middagarna går bra, det är värre med frukost och luncher. Men jag gör så gott jag kan... tycker inte jag haft nå överdrivna problem just med att kräkas annars, som vissa som gör det hela tiden. Några ggr har det väl hänt för mig.. :) Det här är riktigt spännande iaf, å jag är såå glad :) hihi.

Ska väl sova nu snart!

Nattinatt <3

Kommentarer
Postat av: Linda Holmqvist

hiihihi ska bli så roligt att du ska få en bebis ;) Grattis ännu en gång!

2010-01-22 @ 13:11:04
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0