sjuuk

Jahaa, då var det min tur att bli lite sjuk, som bra sällan blir det. Förkyld å fryssen, jag som skulle till Erika idag. Vi får ta igen det en annan dag sen istället. :)
Idag blir väl att hålla sig inomhus hela dagen å se till att bli frisk. Ligga och läsa, å glo på tvn. Rolig dag, njae. Men helt rätt!
Det är ju såå jävla svinkallt ute. Hatar denna kyla! Fick stå å vänta ett bra tag på skjuts igår vid resecentrum, pga att de missuppfattat att de skulle hämta mig där.. höll på å dö.. typ! :P Länge sen jag var så arg och otålig också!
Blev super mario hos Cissi igår, riktigt roligt. Länge sen man spelade det, lika skoj än :p
Sen lite film med Camilla, scary movie 2.

Nuu ska jag ta en dusch, men först slänger jag upp bilderna från juldagen å nyår. De flesta iaf. Blev inte så jättemånga från nyår, men :)

JULDAGEN!


























NYÅR!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0