Rolig kväll!

Hej! :)
Vaknade för lite mer än en timme sen, hade en toppenkväll igår! Det bevisade verkligen att man kan ha roligt med fulla folk fast man är nykter.
Sarah å Camilla kom hit först, sen hämtade Tobbe upp oss. Vi åkte å köpte pizza, sen hämtade vi Christofer å sen hem till Tobbe där Åke redan var. De drack, lyssnade på musik å sjöng singstar. Vääldigt trevligt!
Vid 11snåret skjutsade Tobbe mig, Camilla, Sarah å Christofer till gävle för att gå på Slick. Helt okej med folk där igår, å mycket kända ansikten också. Jag å Camilla träffade bland annat Peters barndomskompis som han typ växt upp tsm med, inte sett han på flera år å jag tror han tyckte vi var gaaanska olika oss, spec Camilla. :D
Dansade lite grann, annars blev det mest bara sitta å prata å kika på folk, trevligt det med! Tobbe hämtade oss efter krogen, å vi fick skjuts hem. De köpte nåt på donken, sen skjutsade han mig å Sarah till mig. Tove kom förbi också. Vi satt å snackade om allt möjligt till halv fem på morronen. Seeen somnade jag, inte konstigt att man vaknade rätt sent.
Så gårdagen var kanon! :)

Idag visar det sig vad som händer, Camilla å Sarah å co ska ju ut på lobby dom, se arvingarna. ;) Hade varit skoj det med kanske, men orkar inte betala in mig för å gå dit idag, kostar mer idag också när de kommer dit.
Jag tänkte umgås med Sofia istället, blir en promenad nu på dagen å ikväll får vi se vad som händer.
Snart kommer det någon och kikar på min kyl också, den har helt slutat funka bara sådär. :S Vette sjutton vad som hänt...

Slänger upp några av bilderna från igår hos Tobbe.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0