onsdag?

Jaa, idag är det onsdag, men det känns som måndag! Lite halvt sådär deprimerande som måndagar kan vara ibland. Är ju bara för första skoldagen var idag. Hade en trevlig dag iaf, vi har börjat komma igång med temaarbetet. Fick jobba med folk som inte går i min klass heller, blev lite blandat sådär men det funkar verkligen jättebra hittils :) Är supernöjd med min grupp!
Så på måndag ska vi spela upp en slags "teater" för vår klass å två klasser till.. späännande, men blir nog nervöst å!
Sen blir jag nog ledig fram till slutet av januari, eller början av februari. Nästa kurs å nya klassen jag ska börja i börjar inte förrän då! Skönt å få ännu lite mer ledighet. ;) Ohhh yees.
Höll på ända till 16.30 idag, bra seg var jag efteråt. Blev en liten powernap där nån timme, sen kom mamma hit. Sen har jag bara hunnit laga mat, chickenbits å ris blev det idag. Å nu sitter jag här!
TIMMARNA BARA RINNER JU IVÄG!

Vad händer i helgen då? Camilla å Sarah tycker jag ska med ut i gävle på fredag, men får se om jag orkar då, kanske är trött efter allt jobb med temaarbetet. Sen äre inte så skoj å gå ut nykter, men gävle är iofs roligare än sandviken.. vi få se! Annars blir det nog bara riktigt lugnt i helgen.

Snart sova igen då, å upp för ännu en heldag i skolan! :)

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0