Niiice

Gårdagen blev helt okej den med, så jag är nöjd med hela helgen. :)
Blev en skön skogspromenad med Sofia på eftermiddagen, sen åt vi god mat hos henne. Jag tog en promenad hem, sen kom Sarah å Philip hit. Camilla kom även hon efter en stund :) Jag fick även vara chaufför igår med Sarahs bil som jag älskar att köra, så vi hämtade upp Tove, sen bönade vi ner och mötte upp Sofia å parkerade där. Sen promenerade vi alla till en förfest där Stina å co var :) Strojden var där han å, inte igår man träffade honom. Synd han inte hade med sig Lillsanna dock. :)
Var väl helt okej förfest, lite halvsegt emellanåt.. Tur att både Sofia å Philip också var nyktra iaf, annars hade jag känt mig ensam.
Stina hade tappat bort sitt Visa-kort å leg å sånt, så när resten drog på krogen så skjutsade jag henne till hofors så hon fick hämta ett annat leg, å föra över pengar å sånt. Så det löste sig ändå, bara att hon kom in lite senare. Jag å Sofia åkte hem till henne å tog det riktigt lugnt, käkade mackor å kikade tv.
Efter 2tiden hämtade jag upp Sarah, Camilla å Philip å skjutsade dom till donken. Fick köra en sväng till forsbacka å släppa av folk där med, sen slutade kvällen med att Camilla å Philip somnade i min soffa, medan jag somnade i sängen. Höhö, jag är ego som tog sängen när de var två st, men de ska vara glad att de fick sova här. ;p Sov väl helt okej, men vaknade emellanåt av att dom två låg å babblade. :p

Idag än så länge blev det lunch med Sarah på Viking, även varit å småhandlat lite. Blir nog inget spec alls som händer resten av dagen, ska nog bara ta det riktigt lugnt då jag är lite seg. Ledig imorron, men på tisdag är man tillbaka i skolan igen, å en helt ny klass.. spännande!

Slänger upp bilderna från gårdagen, de flesta knäppta från min kamera, men även några från Sarahs :)































Kommentarer
Postat av: LillSanna

Henka ser lite dragen ut ;) hehe :P...

ja synd att jag inte kunde vara med igår. Passade på att umgås med farmor och farfar när de ändå var hemma, sen så skulle henka vara med bara grabbar först och kolla på fotboll så... blidde inget för mig igår :P... hehe. Vi lär ju ses ngn dag =) pallra dig till storstan vettja ;)... Kram på dej gumman!

2010-01-31 @ 17:59:25
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0