Måndag.

Ny vecka! Ledig är jag också :) Sköönt!
Kom hem för en stund sen, sitter å käkar youghurt nu. Varit hos barnmorskan idag. Tog lite prover, fick en spruta i armvecket men det kändes ingenting så det var inga problem. Så tog hon blodtryck.. Blodtrycket, blodvärdet å allt sånt såg bra ut nu iaf :) Skönt å veta! Så äre ju fler prover som dom inte vet hur det ser ut än, men då hör hon av sig om det skulle vara nåt problem, annars är allt som det ska där med :) Sen satt vi å prata en stund, gick igenom lite saker å jag fick en till graviditetsbok att ta med hem också.
Bokade tid för ultraljudet också, den 16 mars ska jag dit. Känns som en evighet juu :p Men så är det. Då får jag se mitt lilla hjärta <3

Om en stund ska jag ner på stan med Camilla, hon ska köpa en ny mobil å jag ska kika på ett minneskort till kameran. Sen läggs det nog ut lite bilder här då å då, på magen bland annat. :)
Sen tänkte vi dra å käka på Napoleon också, muuums ! Återstår å se vad som händer resten av dagen. Film eller nåt liknande skulle jag tippa på!

Jag å Sis innan utgång, 7/3-09.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0