Lördagkväll

Tjoho! :)
Hemma igen nu.. har varit en trevlig kväll! :)
Sarah kom hit vid 18tiden, så hämtade Christofer å Tobbesam upp oss och vi for till american take away å käkade pizza. Enda stället med god pizza numera. ;P
Så kom även Camilla dit å vi fem åkte hem till Tobbesam. Åke kom efter en stund också.. Vi började kika på "My sisters keeper", den filmen verkade oerhört bra men blev svårt å koncentrera sig för pladdermajorna Sarah å Camilla som drack vin å började bli lite smådragna. ;) Så vi kikade väl 45 min, sen blev det inge mer.. Får ta å se den igen sen så fort som möjligt, verkar ruskigt bra! Blev musik å massa snack istället.
Camilla lyckades övertala Sarah att följa med ut på lobby så nu är dom där å röjjer. :) Tobbe skjutsade dom dit, så skjutsade han hem mig också så nu är jag hemma. Lånade Idol 04-09 av honom, massa klipp därifrån som jag tänkte lägga mig i soffan å kika på nu faktiskt. :) Får se om jag orkar se allt eller om jag somnar innan det är slut. Var bara två timmar långt så jag orkar nog.. :p

Helgerna går föör fort, imorron äre söndag! Jajaa.

Hoppas ni har en bra kväll! :)
Peaaaaace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0