Leedig

Idag hade vi vår redovisning, det gick bra!! :) Så jag är nöjd!
Ledig nu till tisdag om två veckor som sagt, awesome!

Får se vad man hittar på till dess då.. beställa kurslitteratur å fixa med sånt, så ska jag kika om jag hittar några lägenheter med :) wee! Ska bli skönt med större snart, så tar bror över min etta. Skönt det iaf, så jag kan gå hit och hälsa på ibland. Haft en bra tid med mina över två år i denna lägenhet så liite kommer jag nog sakna den! ;)

Strax hämtar bror mig så ska jag hem till mamma å dom å umgås. Bara Stefan å Camilla hemma nu, mamma å pappa jobbar såå. Blir väl nån film förstår jag!

Hoppas ni får en treeevlig kväll! :)

Längtar till sommaren! En bild på Sarahs pool! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0