känslor

Jaa, det är tur att jag har världens underbaraste syster, som får mig på så bra humör som ingen annan kan få! :) <3 Bara genom att vara sig själv å skicka en bra låt till mig, så gör hon min dag! Wonderful! Vad skulle jag göra utan henne och musik? Livet skulle suga stenhårt med andra ord!

En del saker känns rätt jobbiga å hopplösa ibland.. men jag klarar allt! :) Bara genom att tänka på dig mitt hjärta så mår jag bra igen! Såå lycklig över detta!! :) Skulle något gå fel med detta skulle jag må piss ett bra jävla tag framöver! Men så ska jag inte tänka, måste tänka positivt å framåt! :) I love u!

Käkar mat nu, går väl sådär. Ska iväg å handla lite, ikväll blir det nog umgås med syster. Eller ta en promenad med hööög musik på, awesome!!

Denna låt är BRA för övrigt! Texten är väl inte så rolig kanske, men melodin! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0