januari

3e januari idag, snart 4e.. jag gillar inte januari! Känns så långt till allting. Tur tiden går fort, om lite mer än en månad blir det ju melodifestivalen här i sandviken som vi ska på :) Kommer bli niiice ! Detta år kommer bli helt underbart iaf, har jag en stark känsla av. Love it :)
Blev bio igår som jag skrev, Avatar. Filmen var inte riktigt min smak sådär, men ändå helt okej att kika på. Riktigt bra gjord !
Sarah var här en sväng ikväll, vi har kikat på film å bara snackat, alltid trevligt. :)
Har faktiskt inga planer alls för veckan.. måste väl ta tag i pluggandet, men det får nog vänta några dagar iaf det. Skolan behöver jag ju inte åka till förrän nästa onsdag eller torsdag. ;D

Resten av denna kväll tänker jag iaf spendera i soffan med en bra bok jag läser. Läst den en gång förr, men det var ett tag sen, å den är såå bra så läser den gärna igen!

Jaa, idag var det ont om fantasi på att skriva. Känns som ett riktigt tråkigt inlägg, men sen känner inte jag mig nå vidare rolig idag heller, så så är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0