jahaapp

Hejsan hejsan!

Sitter hemma nyduschad, ska ta å sova strax. Camilla drog nyss hon med..  Vi har käkat sallad och kikat på Idol 04-09 igen, jag såg ju det i lördags men inget emot att se det igen! :) Man får sig några goda skratt!

Annars idag har det varit skola bara, lång dag med massa redovisningar att kika på.. vissa var riktigt roliga å bra, en del lite mer sega. Våran är imorron, näst sist. Lite pirrigt, men det ska nog gå bra. Jag är taggad! :)

Får försöka vakna i tid imorron med.. imorse vaknade jag 8.15 , dvs en kvart innan vi börjar, av att Mattias ringde på dörren. Måste ställt av alarmet i sömnen. Inte bra! Får alltid sån panik! :p
Kom lite senare, så missade bara första halva redovisningen iaf. Dock gjorde jag ju en snygg entré när jag kom dit. Öppnade dörren, å där satt alla tre klasserna helt knäpptyst å det var nedsläckt. Första gruppen hade börjat men det var tyst ju då. Jag häver ur mig högt "Oj, jäklar vad tyst det var!". Haha. Var så beredd på att det skulle vara lite stimmigt där å massa förberedelser eftersom redovisningarna inte börjar förrän 9, å klockan var ju knappt det då. Pinsamt! ;)

Fick iaf reda på att vi börjar inte skolan förrän den 2 februari. Så jag går imorron sen är jag ledig dit. Som sagt lite plugg att göra ändå, men sköönt å vara ledig :) Ska tydligen gå bara två dagar i veckan med.. så mycket hemmaplugg. Både för å nackdelar med det.

Nu blir det sova strax!

Nattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0