Home

Kom precis hem typ, varit hos Sanna å Kim ikväll å umgåtts. Blev bjuden på korv m. bröd där med, smarrigt. De hade en väldigt stor å rymlig trea, vore perfekt för mig å bebisen sen. Men jag vill inte bo i björksätra.. Finns väl typ likadana lägenheter lite mer centralt, annars duger ju en tvåa till å börja med också, absolut!
Nu sitter jag å dricker ett kallt glas äppeljuice, mmm! Så ska jag lägga mig framför tvn strax.
Skulle varit barnvakt imorron, men Anna ringde mig sen idag å sa att eftersom det ska bli snöoväder så vill hon hellre ta med sig barnen dit hon ska, ifall hon inte skulle kunna ta sig hem sen. Det kan jag förstå.. fan, vill inte ha mer snö ju! Låt den smälta å ge mig värme!
Blir en tripp in till köpis imon iaf med Camilla, dags att börja kika på lite större kläder snart.. ett par till mjukisbrallor ska jag se om jag hittar också! Tur jag har presentkort. Så blir det film med Sarah imorron kväll. :)

Slänger upp en bild på magen som jag knäppte igår. Det börjar synas redan.. underbart! :)
Får bli en bild för varje vecka, så kanske skillnaden syns sen.

Nu tv, puss på er!








Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit vilken mage :D Mysigt!!

2010-01-29 @ 00:14:10
URL: http://lindasmith.blogg.se/
Postat av: Karro, mamma till Liam bus<3

Va mysigt med bebismage: )

2010-01-30 @ 00:02:57
URL: http://karroh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0