Haha

Helluu! :)
Hemma nu, strax hämtar Stefan å Camilla upp mig, så ska vi köpa sallad från Viking. Såå sjukt goda sallader där! Sen blire hem å kika film med Camilla å Sarah, andra avenyn självklart också :)
Blev inge köpis för oss idag, pga skitvädret. :S hatar snön! Vi gör ett nytt försök imorron å hoppas vi kan ta oss dit då istället..

Sen måste jag bara skriva, att jag har en stark känsla av att folk är lite avundsjuka på mig, å snacket går nog mycket för att man ska ha barn. Inget jag vet, men det är en staaark känsla jag har, å bara så ni vet så är det bara nåt jag skrattar åt isf, å inget jag tar åt mig för. Däremot skulle jag nog blir bra förbannad på den/de personer som jag fick höra snackade... och det är pga att jag tycker de kan komma å ta den diskussionen med MIG, å inte snacka runt om det. Anledningen till att de snackar kan isf mycket väl ha att göra med att jag inte är tillsammans med Viktor längre, som är barnets pappa, pga lite olika saker. Behöver det betyda att barnet får det sämre? Är det inte så att det är fler barn som har mamma å pappa på skilda håll, än att de lever tillsammans? Måste dom ha det sämre för det?
Jag har helt underbara vänner och en underbar familj som stöttar mig i det här, och jag skulle aldrig ens tänka tanken att ta en abort, och verkligen inte heller bara för att jag inte lever med barnets pappa. Så länge barnet har en eller två två toppenföräldrar som gör allt för det, trots att de inte lever ihop, så får barnet det inte sämre än andra barn. Jag har fått höra såå mycket positivt med att jag ska bli mamma, de flesta säger att jag kommer bli en toppenmamma osv osv. Det är även något jag ska försöka bli, ska göra allt för min lille bebis :) Något jag sagt sen jag var runt 16-17 år är att jag aldrig skulle ta en abort, och det står jag för.
Nu gick ju det här ganska fort, en månad efter jag träffade Viktor första gången så märkte jag att jag är gravid. Så visst, det gick fort, men det betyder verkligen inte att jag skulle göra en abort. Det är bara att göra det bästa av situationen. :)
Så det är något jag vill säga till er som snackar, att orden tar inte ett skit på mig vad ni än säger, MEN jag tycker ni ska vara "tuffa" och komma och ta den diskussionen med mig, å ingen annan!

Take care! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte tlsm längre?

2010-01-28 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0