Första gången för i år!

Jaa nu har jag varit kass med skrivandet igen! Inte haft riktig tid ännu, varit mycket annat i vägen.
Nyårsafton var väl lite småkaosig med alla olika fester, men skoj var det :)
Började med att jag, Camilla, Sarah å Tove åkte till Napoleon å käkade goood mat! Filé black and white, går alltid hem!
Sen var vi hem hit en sväng, Davve kom hit å alla vi åkte till Tobbesam. Där blev vi inte långvariga, utan drog istället till en fest bredvid napoleon. Där var det trevligt, men jag å Camilla bestämde oss för att dra till bruket på en fest istället. Var där en liten stund, sen åkte jag, Sarah, Erik, Davve å Tove hem till Davve istället och firade tolvslaget där. Några fler kom dit med.. Camilla drog på lobby med resten av folket på bruket hon :P
Jag fick vara chaufför också, lånade Sarahs bil å körde den. Nice :) Så ett helt okej nyår blev det! Bilder kommer sen!
Igår åkte jag å Viktor hem till Erik å kikade på film med han, Sarah å Tove. Twilight å Paranormal activity, vilken jääääkla värdelös film paranormal activity var!!! :S Jag har hört folk som blivit skitskraja för den, så hade värsta förhoppningarna, men jag hoppade inte till en enda gång?! :S Nej, mesigaste skräcken jag sett! Stor besvikelse!

Idag ska jag å Viktor till Jäderfors å hälsa på hans kusin å kusinbarn å faster m.m
Sen ikväll blir det bio med Sarah å Erik, vi ska se på Avatar ! :) Hoppas den är bra!

Hoppas ni haft ett bra nyår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0