Fiiilm

Jajjemen, strax kommer Sofia hit å kikar film! Vad det blir för nån vet jag inte, men sånt löser sig. ;)
En riktigt lugn dag har det varit annars.. var ute å promenerade en sväng, nice!

Hahahah, fick festbilder av Stina, de är snart två år gamla. Från den 28/3-08. Jag, Stina, Sofia, Lillsanna, Christofer, Henrik, Bobben å några fler förfestade å drog sen ut på kharma. :D Första gången jag träffade Stina också. OBS! Jag å Sofia hade ögoninflammation, därför vi ser risiga ut. ;) Jag var mig inte så lik helt enkelt, så ni vet det! :D HELGALEN men rolig kväll, trots att det var kharma efteråt.

Mörk bild, men är nästan säker på att det är jag å Soffi! :P

















Vem är den skyldige! :O :P




















Haha, mitt märke sen mouchepiercingen syns klart å tydligt, hade fått infektion å tagit ur den bara någon vecka innan.









Kommentarer
Postat av: bäjz

helsike va många bilder det var i det här inlägget då! Hade du tråkigt när du laddade upp alla? =p

2010-01-22 @ 20:42:30
Postat av: Sofia

Haha tyckte du sa att du tog bort dom värsta bilderna? :P.

2010-01-24 @ 09:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0