ehm

Skrev ju ett inlägg men tror aldrig jag sparade det! Bra jobbat!!
Heldag i skolan iaf.. bytte helt ämne idag i temagruppen, men det som vi har nu känns mycket bättre att göra, så det är bra! :) Fick göra en trailer idag med, lika som alla grupper. 2 minuter ungefär.. men på tisdag är riktiga redovisningen, runt 20 min ska den vara. Kan berätta efter tisdag hur vi ska göra. Det ska handla om krig iaf :P
Imorron börjar jag 8.30 igen, så ska sova nu. Riktig trött. Men imorron får vi nog gå hem tidigare iaf. ;)
Sen kanske jag skjutsar å hämtar Sarah å Camilla till gävle imorron där dom ska ut, orkar inte följa med själv känner jag.. är jag hellre hemma än å vara bland massa fulla folk å trängsel! Nej tack! Drar hem till Sofia å kikar film istället :)
Annars får vi se vad helgen har att erbjuda!

Nu sova!

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0