beautiful.

Kvällen har gått åt till plugg, 1½ sidor skriven faktiskt, å vi behöver minst två. Så nu har jag varit duktig, men känns fortfarande som jag har en del att skriva. Tur vi har till onsdag på oss!
Tycker faktiskt det ska bli skönt å börja skolan! Komma in i vardagen, å ha något att gå till på dagarna å fixa med. Jag förstår verkligen inte ni som är arbetslösa å trivs med det?! Hur kan man må bra av att inte göra nåt på dagarna å dagarna bara rinner iväg, den ena lik den andra. Man borde väl lessna? Kul i några dagar kanske, men sen då.. Fast jag tycker faktiskt de borde korta ner arbetsveckan, till fyra arbetsdagar å tre helgdagar. Fredagar vore också skönt å få vara ledig på. ;)

Ska strax soova, måste bara slänga upp denna vackra låt först. Hon sjunger ju såå vackert dessutom, ett plus!

Godnatt dåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0