tröött

Godmorgon! :)
Är rätt trött idag, blev kvar hos mamma å pappa ända till 3 inatt.. mamma skulle ändå hämta Camilla efter krogen vid den tiden, så då stannade jag kvar å kollade på en film som gick på tv, så fick hon skjutsa hem mig samtidigt.
Så blev det självklart melodifestivalen tidigare, heelt fel att Anna Bergendahl och Peter Jöback gick till final igår måste jag säga! Två ballader, dom kanske kan bli fina om man lyssnar mer på dem, men igår gillade jag dem inte.. å Anna lät ju som hon sjöng ur näsan, som har väldigt bra röst annars. Jag tyckte Sibel var bra, men hon hamnade på en ynka sjundeplats. Får se med andra chansen nästa vecka nu, vet inte riktigt än vilka jag hoppas på!

Får se vad denna söndag bjuder på.. är fortfarande hostig, men en promenad skulle vara skönt. Får se om jag orkar med nå plugg, eller om jag tar det imorron.

Igår när jag var hos mamma å pappa fick jag ännu ett tecken på att lilla du verkligen ligger i min mage :) <3 Kommer nog förstå det mer när jag verkligen ser dig, även om jag vet att du ligger här nu i min mage och har det bra. :) Ge mig 16 mars nu så jag får se dig!
Jag längtar efter dig hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0