Torsdag och helg

Snacka om att jag inte bör klaga, som går så lite i skolan. Har helg nu, å går bara tisdagar å torsdagar som sagt. Å andra sidan borde jag få klaga lite på att vi har mycket läsning. :S Några kapitel ska vara lästa å frågor ska vara besvarade till tisdag, å en del av en bok samt en hel bok ska vara läst till torsdag nästa vecka :S Ja, dom är inte snål med att ge ut uppgifter. Jag kommer inte hinna läsa allt, så jag läser det jag tycker är viktigast!
Blir sova om en stund, reedan trött. Camilla kom hit ikväll, vi käkade sallad och kollade på "Baksmällan". Besviken på den filmen måste jag säga, hört så bra om den, men det var inte min typ av film. Alldeles för överdriven för min smak. :S

Blir väl läsa lite plugg innan jag somnar, sen imorron ska jag å Sarah åka å handla lite gotta till lördag. Melodifestivalen ju ;) Wiiho ! Hon, Camilla å Tove ska på Kharma imorron också, så de förfestar väl här och jag skjutsar nog dit dem å hämtar dem. Hoppas de får skoj fast det är Kharma det handlar om. :)

Går in i vecka 14 på lördag :) Jag älskar min mage. ;)

Plugg å natti om en stund då!

Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0