Plugg å mat

Heellu!
Börjar bli ruskigt hungrig här nu, så strax ska jag tillaga lite käk. :)
Tidigare blev det chill bara, glodde på tv:n och var ute på promenad. Rätt skönt ute, men inte i motvind. :S
Nyss läst lite plugg också, vilket jag ska göra sen med.. men inte hela kvällen, blir någon film på tv sen som måste ses. :)
På lördag ska jag vara barnvakt åt töserna igen, ska bli kul. :) Får se om man får kika nåt på melodifestivalen då, om de vill göra det, annars ser jag bara reprisen på söndag istället. ;p
Imorron har jag inte en aning? Blir väl bara en lugn hemmakväll förmodar jag, Sarah kommer nog hit å. :)

Ingen riktig bloggardag för mig idag känner jag, men men.. det kan man inte vara jämt heller. ;D

Tove å Sarah på alla hjärtans dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0