Ny vecka, nya tag

Hamnade framför datorn, efter att ha ätit frukost å kikat på "Våra bästa år" och "Americas next top model". Bra som vanligt :)
Igår blev det chill med Camilla hos mig, vi åt tacos och kollade på Patrik 1,5.
Idag skiner solen iaf, så ska nog ta mig en promenad på eftermiddagen. Annars blir det bara pluggläsning. Imorron ska jag till skolan igen, för första gången på 12 dagar. :p Men går bara halvdag imorron, å heldag på torsdag.

Have a nice day!

Camilla igår i mina baggyjeans! ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack gumman =) tyckte jag likna ett troll jag ;P



Ja vad spännande jag vill se den i "live" sen när den börjat växa.



Händer i veckan då?=)

2010-02-23 @ 11:47:32
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0