let's dance

Shit, vad jag är määtt! Var nyss å käkade på monroes med Sarah, blev en bettymixtallrik för mig. Mätt blev man, men gott var det :) Får se vad vi ska hitta på nu, kika på let's dance kanske när det är dåligt med andra tv-program.. Funkar ibland det med! :)
Tidigare var jag hemma hos Sofia å Elof å umgicks med dem.. fick smaka på frukter jag aldrig provat på förr, de smakade inte så mycket men någon var helt okej. :D

Ja, jag behöver väl inte skriva så mycket om vad jag tycker om skitvädret.. blir så tjatigt när jag klagar på det hela tiden annars. MEN det är sjukt trist. Vill ha vår nu nu nu!

Inget bloggarhumör idag, men hoppas ni får en trevlig kväll. Skriver kanske mer sen, annars imorron :)

Tjaaråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0