Less!

Idag är ingen bra dag!!!
Less på jävla fittinternet som inte funkar hemma hos mig, är tydligen lika för alla som bor i sandvikenhus.. hoppas dom fixar det snart, för jag orkar inte med det här. Sitter hos mamma just nu å måste skicka in ett skolarbete här istället. Blä, det går INTE bra nu! Sen ser jag inte fram emot veckan heller, bara massa läsning varje dag.. hoppas den är någorlunda intressant annars vet jag inte vad jag gör. Finns det nåt tråkigare än att sitta å läsa rad efter rad å det är verkligen dötråkig läsning, men man vet att man måste läsa? BLÄ!
Ni får gärna höra av er, eller komma å hälsa på, för jag kommer vara hemma hela veckan å ha dödstråkigt!

Igår var en bra dag iaf. :) Hade trevligt med Sarah och Tove, vi käkade lite onyttiga saker förutom salladen som jag åt, kikade tv, snackade å var ute å åkte lite bil. :)

Nu ska jag skicka in ett arbete, sen umgås med Camilla en sväng tror jag. Hem å plugga ikväll. :S

Slänger in denna låt bara för den är såå vacker, både melodin å texten :) Var med i melodifestivalen 2007.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0