Leess

Nu får det väl fan sluta snöa snart?! Så less på det här nu, å kallare ska det bli. :/ Väck mig när det är vår ute..!
Imorron börjar skolan igen, blir nog rätt mycket plugg på en gång.. bara att ligga i nu, så jag orkar med det här halvåret, sen tar jag en break ett år och blir bara hemma med hjärtat mitt istället. :)

Ska snart iväg på en promenad tänkte jag.

Om det är någon som har nåt fint namnförslag som förslag på att mitt barn ska heta, så får ni gärna dela med er av det :)
Jag har ju några st redan, men det kan aldrig bli för mycket.
Tjejnamn är enklare.. då har jag Nova, Nellie, Tea, Nora, Stina, Alva.. Elin är också fint :)
Pojknamn har jag Linus, Rasmus, Eddie, Albin.. Är väl de jag kommer på nu.

Nova å Linus var väl de som var mest aktuella, men jag är fortfarande inte helt säker.. Camilla sa att vi kallar barnet Novlin så länge eftersom det stod mellan de namnen, och vi inte vet könet :D De tre första bokstäverna i båda namnen. Haha, hon är för rolig min sis! <3

Have a nice day !





Kommentarer
Postat av: sofie

nova nellie liam eller leo är mina favorit namn på barn :D tindra är väldigt fint men det fick vovven heta ist :) men i framtiden blir det någon av dem andra namnen på mitt(mina) Barn ;D

2010-02-03 @ 20:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0