Leeedig

Jahaja, då var jag ledig ända till tisdag den 23 :) Inte illa! Har ju massa läsning hemma att göra i veckan, men skönt ändå!
Blev skola idag till 12, bara sitta och lyssna och anteckna. Efter det åkte jag och käkade lunch på "Mingel och bar" med Cissi, Emelie, Maria och Helena! :) Blev fläskfilé, potatis och bea för mig, mums! Man lär ju unna sig ibland. Så blev det kika lite i affärer och sen hemgång.
Nu ska jag ta och laga mat strax igen, måste ju ha middag också. Gräddstuvad pytt i panna blir det nog idag! Går fort att göra och är gott. :)
Blir väl bara lugnt hela kvällen sen, tv och chill.. är ganska trött faktiskt. Imorron är det fredag, då ska jag hem på fredagsmys hos Sarah :) Blir trevligt det. Sen på lördag blir det riktigt skooj! :)

Jaa, jag ska väl ta å göra nåt vettigt nu då, som att göra mat typ.
PUSSISSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0