Läskigt..

God morron!
Vaknade innan 10 idag av att två gubbar kom hit å skulle byta ut mitt kylskåp som pajat. Har ju haft en lånekyl under tiden. Men nu har jag iaf en stoor frys å en stor bra kyl! Mycket större än det jag haft tidigare, så det är kanon!
Ska ta en dusch strax, sen åka och handla.. så blir det tvätta och plugga resten av dagen. Ingen toppendag, men sånt som måste göras!

Min kusin Carin och hennes mamma Carina (min farbrors sambo) krockade imorse på järbovägen. :S Vet inte riktigt hur det gick till, men antar att dom skulle köra ut på vägen från korsningen, så kom en bil och körde in i dem. Men det gick bra iaf, de fyra inblandade fick åka till sjukhuset, men det blev inga fysiska skador! SÅN HIMLA TUR!!! Men läskigt iaf. :/

http://arbetarbladet.se/nyheter/sandviken/1.1799051

Dusch och fix nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0